Back where I belong I never felt so strong, I feel like there's nothing that I can't try, and if you with me put your hands high, If you ever lost a light before this ones for you, and you, the dreams are for you


Sjukt trött, jetlag, tror att det är torsdag fast det är fredag. Resan gick väldigt smidig, tack o lov. Nu står tre väskor och väntar med galet mycket saker jag har hunnit shoppa och jag måste såklart städa upp för det är kaos i min lägenhet. Har lagt upp skorna i alla fall och det är 10 par minst om jag inte glömt ett par. Landade halv 8 imorse och möts av skit helvetes vädret, det ger mig bara ångest och vilja ta nästa flyg tillbaka. Har haft 3 grymma underbara fantastiska månader med sol, värme, världens bästa sällskap och mött grymmaste människorna, varit på fantastiska utflykter, shoppat som en tok, hängt på lyxrestauranger och bott på lyxhotell, åkt finaste bilarna, hängt på stranden och sett solnedgången, cyklat i parken, ja resten kan ni bara drömma om.
Kunde verkligen inte tänka mig att bo så långt hemifrån, men ju mer tid jag spenderade där har jag totalt ändrat uppfattning, jag kan såååå tänka mig att flytta dit, paradis! Skriver mer sen, jag hungrar ihjäl...







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0