Now that don't kill me can only make me stronger, I need you to hurry up now 'cause I can't wait much longer, I know I got to be right now 'cause I can't get much wronger, man I've been waitin' all night now, that's how long I've been on you


Jag har varit super effektiv den här morgonen. Vaknade tidigt, duschade, städade lägenheten och nu sitter jag här och lyssnar på musik. Har knappt ork att gå ut och hitta på något sen jag kom, mamma kallar det samhällsfobi, haha! Det är inte lätt att ha varit borta i 3 månader med sol och värme och levt underbart för att sen komma tebax hem och frysa. En kompis ringde och ville dra med mig ut på lördag, får se om krafterna säger emot. Snart får jag finbesök!


Fransk Manikyr, priserna är helt otroliga i USA.
Varför betalar vi en förmögenhet här hemma?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0