Ohh just like all the seasons never stay the same, all around me I can feel a change


Vilken lång dag. Vaknade tidigt och det första jag gjorde var att måla klart hyllan. Den var i ljus trä först men sen fick jag ryck och målade om den till svart. Jag älskar färgen svart! Efter det åkte jag tillbaka till gamla lägenheten och packade in halva garderoben i en resväska, till och med jag får plats i den. Var bara för lat för att ta den till min lägenhet, men det fixar jag imorgon. Känner mig helt slut, rensade bort två stora sopsäckar med kläder. Kul att se hur stilen har förändrats med tiden, tack och lov till det bättre om jag får säga det själv ;) Kläderna ska såklart skänkas bort, någon annan behöver dem mer än jag. Sen till en annan sak! Kul med nya läsare, berätta, hur hittar ni hit?


Macy´s



Charlotte Russe



Bebe



Bebe


Kommentarer
Postat av: FowZie - Felicia Aulén

frågestund!

http://feliciaaulen.blogg.se/2011/march/fragestund.html

2011-03-21 @ 08:54:07
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0