Usually I'm humble right now I don't choose, you can leave with me or you could have the blues, some call it arrogant, I call it confident


Jag har inte glömt bort er har bara haft fullt upp dem senaste dagarna med att jobba. Äntligen är jag lång ledig igen. Åkte till min frisör idag och färgade utväxten, gillar deras mysiga salong som flyttat till Stureplan och han är ju grymt duktig. Åkte hem direkt efter och sen dess har jag hunnit sova ett par timmar och bakat kokosbollar. Seg dag, men det var tänkt att vi skulle ut ikväll så jag var taggad till tusen men fick istället sysselsätta mig med annat. I helgen ska jag och ett gäng vänner äta på en mysig restaurang på Kungsholmen, längtar! Det kommer bli grymt kul, förhoppningsvis lyckas vi ta oss vidare för en utgång med massa skratt och goda drinkar.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0