I guess I met you for a reason, only time can tell


Igår hängde jag med bästa Emma, det blir extra mycket skratt när vi umgås och fjantar oss för den delen haha!
Spanade runt efter mysiga höstplagg och vi köpte med oss varsin tröja från Gina Tricot och sen bestämde vi oss för att fika, men det räckte med varsin latte istället. Nu väntar jag på paket från USA. FedEx ringde igår men då var jag inte hemma så han gör ett nytt försök idag. Spännande! Fast å andra sidan så vet jag på ett ungefär vad jag ska få, det är saker jag har besällt från min kära vän, MAC och Victorias Secret produkter är på väg hem till mig, yippie! Alltid kul att få paket. Någon dag i veckan vill jag ha paket av min man, stora som små. Jag älskar överraskningar.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0