Look at me now


Jag har verkligen känt mig så effektiv dem senaste dagarna, hunnit med massa ärenden. Att bocka av listan känns skönt! Svängde även förbi Vällingby C med en vän, underbart väder så vi passade på att ta en fika i solen och jag passade även på att shoppa en födelsedagspresent, en kompis fyller år på lördag så han har styrt upp med en fest. Kul att ha något att se fram emot när helgen börjar smyga sig fram. En annan rolig sak är att jag ska på intervju, igen! Men denna gång är det en utlandstjänst och utbildningen kommer vara i Mallorca. Jag är nervös och spänd! Måste förbereda en mini redovisning som jag ska hålla framför en grupp. Känner redan pirret i magen :) Nu ska jag försöka varva ner, lyssnar på musik innan läggdags, det brukar funka!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0