Even though it kills me to have to say, I'll admit that I was impressed, physically just short of perfection gotta commend you on your selection


Jobbat hela helgen och det känns riktigt skönt att vara ledig idag, ligga i sängen och mysa. Tog en efterlängtad varm dusch och passade på att ge mitt hår lite uppmärksamhet. Bra produkter lönar sig verkligen i längden! Den här gången ska jag försöka sköta mitt hår och klippa mig kontinuerligt, jag har varit riktigt dålig på det. Kan knappt komma ihåg när jag klippte mig senast när frisören frågar.
Ska slänga upp ett inlägg med hårprodukter jag använder. Nästa månad blir det ett besök hos min frisör, då är det utväxten som behöver tas hand om.


Parfymer jag använder just nu :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0