I go down with this ship, If that is madness so be it, we're together never alone


Hann få finbesök idag sen åkte jag en sväng till Ikea med tjejorna, min bästa vän har flyttat hemifrån och vi behövde agera inredningsdesigners. Jag vet inte hur länge vi snurrade runt, gick fram och tillbaka till samma möbel, diskuterade, kände och klämde, åt köttbullstallrik dränkta i brunsås och åkte snålskjuts på kundvagnarna. Jag är helt slut, nu behöver jag sömn för inte nog med att vi hann tillbringa en hel dag på varuhuset så åkte vi vidare till nästa för att kolla på köksstolar. Imorgon är det äntligen fredag och dagen börjar med ett möte på jobbet och efter arbetsdagen ska jag besöka bolaget ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0