25


Har verkligen haft en fantastisk 25-års dag med en massa roligheter, det har varit paketöppningar, middagar, utgång och event där jag bland annat fick träffa Frida Fahrman och låtsas dj:a med Linda Sundblad. En fullspäckad och intensiv vecka som jag länge kommer minnas och den är inte slut än. På lördag slår jag till med fest hemma hos mig. Kommer bjuda på tilltugg och dryck, precis som förra året. En lyckad fest som tog slut 5 på morgonen. Bjuder på bildregn från min dag.


och inte nog med det, blev jag vinnare av Aussie eventet med
Frida Fahrman. Tavlan Paris ska budas över till mig!
Fick en chock då jag fick reda på att jag var vinnaren
när jag kom till eventet...:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0