744


Hade ett ärende i Huddinge som gick så jäkla snett och då menar jag inte självaste ärendet utan vägen dit. Inte nog med att resan skulle ta 50 minuter så tog den typ 100 minuter! Jag hittade inte stället jag skulle till och jag ringde ett flertal gånger utan svar och då blev jag riktigt förbannad. Fick gå i snöstormen mitt i ingenstans, i ett villaområde dessutom och inte en enda kotte syntes till. Tillslut hittade jag en liten krog och tack och lov var det någon där, killen hjälpte mig att lokalisera vart jag var så jag gick en bit och återvände tillbaka till krogen. Jag hittade fan inte! Fick ringa taxi tillslut och han tyckte såklart det var löjligt nära, men fatta att det låg mitt i ett villaområde, gömt också för den delen. Jag har aldrig haft en sån hemlängtan, från och med nu hatar jag Huddinge och buss 744. Hela resan började fel, skönt att det är avklarat!


Sitter inlindad i en filt, sur är jag oxå...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0