You only live once, that’s the motto


Har lite roliga grejer inplanerade veckorna framöver. Det första som är inplanerat och som är nästa vecka har jag sett fram emot så länge och att äntligen få det gjort och avklarat kommer kännas underbart. Sen ska jag förmodligen på kryssning med en massa vänner, kommer bli grymt kul och sist men inte minst har jag kollat upp en resa eller två, får se vilken av dem det blir. Jag älskar att resa och upptäcka nya platser och möta nya människor! Jag har två veckors semester att ta ut så jag tänkte passa på. Jag älskar att ha saker att se fram emot, livet blir så mycket roligare.


Lyxrestaurangen som jag besökte i USA, maten var fantastisk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0