Party is a serious business


Oh gosh, vilken kväll jag hade igår. Började dagen med att jobba såklart, sen var det hem för att piffa upp sig för att möta upp tjejerna i stan för käk och goda drinkar. Efteråt skildes vi åt, vissa åkte hem och andra fortsatte kvällen i vimlet, jag var ju såklart en utav dom. Jag ville fira min ledighet och idag mår man som man förtjänar. Kvällen var underbar. Vi drog till mitt favorit ställe där vi drack goda drinkar, träffade på roliga människor, grym musik och sist men inte minst sällskapet. Wow, det var verkligen inte igår jag hade så kul! Idag var jag stark nog att hjälpa till med en flytt trots att jag bara sovit tre timmar! Fatta att jag ens orkade kliva upp ur sängen. Nu ligger jag deckad i sängen och lyssnar på ljuva toner av Lauryn Hill, jag ska bara vara hemma och slappa, somnar snart i det här inlägget, snark...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0