Let's have a toast for the douchebags, let's have a toast for the assholes, let's have a toast for the scumbags every one of them that I know


Jag har haft en underbar spontan helg med tjejerna. I lördags var vi ute och rörde om Stockholms nattliv. Vi började på East, drog vidare till Spy Bar och hamnade tillslut på Max. Igår blev det en återträff, självklart blev det massa snack om nattens galenskaper. Vi var ju inte hemma förens 6 på morgonen! Idag var jag sjukt trött trots att jag hann sova ut innan jag skulle till jobbet, jag tror mina kollegor märkte att jag var i en annan värld haha! Nu är det bara två jobbdagar kvar sen reser jag. Tog fram resväskan idag och jag älskar pirret i magen man får när man ska utomlands.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0